ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, λαμβάνοντας υπόψη σας τις παρακάτω προϋποθέσεις.

  • Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί.
  • Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε είδη σκουλαρικιών, στα είδη piercing καθώς και στα καλλυντικά όπως βερνίκια νυχιών, μολύβια, mascara, eyeliner, lip gloss και προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα.
  • Aλλαγές δεν πραγματοποιούνται σε είδη που αγοράστηκαν με έκπτωση ή προσφορά.

Επιστρέφοντας ένα προϊόν έχετε δύο επιλογές

  1. 1. Αντικατάσταση Προϊόντος

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν με άλλον κωδικό προϊόντος, συμπληρώνετε την επιλογής σας στο έντυπο επιστροφής. Το νέο προϊόν θα τιμολογηθεί με τις τιμές και τις εκπτώσεις που ισχύουν την ημέρα της αποστολής της επιστροφής.

Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός μη ελαττωματικού προϊόντος θα επιβαρυνθείτε με τις παρακάτω χρεώσεις:

  • Έξοδα επιστροφής: 3€
  • Κόστος αντικαταβολής του νέου δέματος: 2,00€
  • Έξοδα αποστολής του νέου δέματος: 2,50€ αν η διαφορά ανάμεσα στις αξίες των επιστραμμένων και των νέων προϊόντων είναι κάτω των 30€ και δωρεάν αποστολή αν η διαφορά είναι ίση με 30€ ή μεγαλύτερη

Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός ελαττωματικού προϊόντος, πχ. το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, γίνεται αντικατάσταση μόνο και εφόσον ενημερωθούμε την ημέρα της παραλαβής του. Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή. Σε αυτή την περίπτωση αντικαθίσταται το ελαττωματικό προϊόν με νέο και δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.

Σε περίπτωση δικού μας λάθους, σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και τα έξοδα αποστολής.

Σε αυτή την περίπτωση δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.

 

 

  1. Επιστροφή Χρημάτων

Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής 5€, τα οποία θα αφαιρεθούν από την αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επιστρέψατε.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει ως εξής:

  • Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής.
  • Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα εντός 30 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μας.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το geme.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω  τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ή επιστροφή χρημάτων.

  • Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης και του εντύπου επιστροφής.
  • Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε μπορούν να αποσταλούν σε εμάς μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών (Courier).
  • Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρία, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα και αν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.
  • Το geme.gr διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε να καταργήσει ή να τροποποιήσει την πολιτική των επιστροφών, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στην ιστοσελίδα.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

  1. Επικοινωνήστε μαζί μας. Πριν επιστρέψετε τα προϊόντα, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο (+30) 699 943 0014 Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 με 14:00 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση RETURNS@GEME.GR
  2. Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε στο πακέτο που παραλάβατε ή πατώντας εδώ.
  3. Συσκευάστε το προϊόν στη συσκευασία με την οποία σας είχε σταλεί, προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά του. Τοποθετήστε στην ίδια συσκευασία το έντυπο επιστροφής και φωτοτυπία της απόδειξης αγοράς.
  4. Στείλτε το πακέτο με την COURIER. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θα μεριμνήσει ώστε ο courier να έρθει να παραλάβει το δέμα και να το επιστρέψει στην αποθήκη μας. Κάθε επιστροφή θα γίνεται στην ακόλουθη διεύθυνση: GEME, ΒΕΡΓΙΝΑΣ 10, 66100, ΔΡΑΜΑ, GREECE.

Ωστόσο, με όποιο τρόπο και αν επιλέξετε να επιστρέψετε το δέμα σας, παρακαλούμε να διατηρήσετε την απόδειξη της Courier με τον αριθμό αποστολής για να κατοχυρωθείτε για την αποστολή τους στην ατυχή περίπτωση που δεν λάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα. Δεν μπορούμε να δεχτούμε την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα δέματα που χάνονται κατά τη μεταφορά.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

  • Δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές εάν δεν έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επικοινωνία.
  • Οι επιστροφές αποστέλλονται αποκλειστικά και μόνο στην διεύθυνση που αναγράφεται στο Βήμα 4.
  • Αν θέλετε να επιστρέψετε ένα δώρο, τότε ο πελάτης που πραγματοποίησε την αγορά θα πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία Επιστροφών όπως περιγράφεται ανωτέρω και ο ίδιος θα είναι και ο αποδέκτης της επιστροφής των χρημάτων.
  • Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδειχθεί ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής που αναλύονται παραπάνω, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.

 

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις;

Επικοινωνήστε μαζί μας! Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.